Tuesday, November 17, 2009

JENIS KETURUNAN KITUL .... SEMUANYA PRODUK DARI BENUA KELING MARI

Sudin berkata...

Di hujung usianya masih tak sedar diri.....bertaubat dan menyesal agaknya tiada dalam kamus hidup.

Kerjanya menipu orang melayu.
Berselindung di sebalik gantinama kita......
Beri peluang pada beliau untuk bekerja rupanya mencuri setiap hari....... itulah falsafah hidupnya dengan mengelabui mata Melayu2 yg taksub terhadapnya - Melayu2 yang bodoh lagi bahlul .... dgn menggunakan slogan gimmik BERSIH CEKAP & AMANAH ....... rupa2nya pariah tu habis dia sapu BERSIH dengan CEKAP nya tanpa peduli akan AMANAH yg di pertanggungjawabkan .......


Mencuri dan merompak harta orang melayu itulah yang ada dalam kamus hidupnya.
Kelemahan orang melayu di cari...hasilnya menjadi ikutan sekelian mamak untuk menipu orang melayu.

Membayar berjuta-juta wang rakyat untuk mendapatkan khidmat nasihat price water house/orang putih kononya berniaga ringgit dan sen.....hasilnya negara terjajah kembali dengan masuknya kapitalis bangsat yang merompak dan menjarah harta rakyat......

Muhammad s.a.w di hina sedemikian rupa lagaknya seolah salman rusdie....orang melayu yang menyokongnya sanggup menjual ugama demi sesuap nasi untuk disumbat dalam tembolok anak bini.....sejarah kejatuhan kesultanan melayu berulang lagi hasil penipuan bangsa mamak ini.

Hasil mahsul negara dicuri demi menyelamatkan perniagaan anak-anak....bail-out sana sini.

Dasar merompak harta milik rakyat berselindung di sebalik pengswastaan bersama leo moggi,samy vellu....hasilnya rakyat tertipu dan tercekik batang leher sendiri......begitu liciknya penipuan mahafiraun ini.
Saham-saham TM,Tenaga,Pos....diagihkan di kalangan anak-bini dan kroni......bila lingkup di paksa rakyat membayar hutang ciptaan sendiri.
Tamak haloba,nafsu serakah.....berapa nyawa yang hilang hasil pengswataan Telekom,Tenaga,Pos......penipuan terus berlaku.
Penindasan terhadap kaum pekerja,di perah keringat mereka...pemimpin kesatuan pekerja membisu seribu bahasa hasil sogokan dan implimentasi pelbagai akta yang zalim.
Sanggup menjual kepentingan kesihatan,teknologi komunikasi.... hasil titik peluh rakyat pada chukong china bernama Temasek.Abdullah Badawi meneruskan legasi mamak mahafiraun ini.
Jabatan-jabatan kerajaan yang di swastakan haruslah di sedari bahawa tiada sipaa yang berkuasa untuk mengaudit penipuan lembaga pengarahnya hatta menjual kepentingan negara sekalipun pada bangsa asing/kapitalis......
Keuntungan diagih-agihkan masuk terus dalam poket tanpa kembali pada rakyat.
Perkhidmatan asas untuk rakyat sudah menjadi barang niaga dan di monopoli.
Pendidikan,kesihatan,teknologi komunikasi,pertahanan hasil penipuan mamak mahathir inilah menjadi ikut-ikutan menteri gerombolan Umno/Bn....mencekik darah rakyat.....yang miskin mati kering.

Susuk yang bernama Mahathir/Mahafiraun inilah yang telah menghancurkan bangsa melayu dari setiap sudut....tata susila,adab sopan,ekonomi,pelajaran/bahasa....yang di namakan tamadun melayu.

Yang jujur, ikhlas demi berkhidmat untuk negara tinggal sekelumit itu pun menjadi barang perleceh pada nama manusia yang bernama Mahafiraun ini.
Akibat dendam kesumat pada bangsa melayu..............
Seandainya Abdullah Badawi(berada di New York) tidak bersetuju atas tindakan memecat timbalannya maka senarionya mungkin berbeza.......nasi sudah menjadi bubur....Abdullah juga seekor malaun...!!!
Begitulah liciknya mamak mahathir mahafiraun ini dengan adu-dombanya.
Jangan ingat semua melayu mudah lupa hasil siaran live TV3 ketika meminta persetujuan Abdullah dengan kerja kotor dalam pemecatan timbalannya itu..!

Aku masih ingat tentang cara malaun Mahafiraun ni cuba menerang kpd khalayak penonton seluruh negara dgn cara mendemo sambil menyebut2 perkataan LIWAT dimana sebelum tu sesetengah golongan masyarakat kita yg bukan jenis bermaksiat dgn 'bermain belakang' atau 'bermain buntut' atau dgn perkataan yg paling mudah dan popular selalu digunakan iaitu 'TUTUH PUNGKOQ' (bagi orang2 Kedah, Perlis, Pulau Pinang & sebahagian Perak Utara.

Untuk tidak mahu dicemar kerana menggunakan perkataan 'TUTUH PUNGKOQ' sama juga dgn 'TUTUH JUBUR' .... lalu dia pun menunjuk bagaimana maksud 'LIWAT' itu - iaitu dgn cara memasuki (TUTUH) dgn menojah batang zakar (BATANG PELIAQ lah tu) yg tegang terus kedalam lubang jubur (DUBUR).

Maka sejak dari tarikh itu .... hasil dari tunjuk ajar mu sifu .... (seorang doktor perubatan) .... maka SATU MALAYSIA sudah mempelajari APA ITU MAKNA "LIWAT" ..... aksi PERBUATAN 'MENUTUH JUBOQ' dgn bahasa yg lebih halus ... lebih sopan .... kunun2nya....... YA! SATU MALAYSIA .... KECIK BESAQ TUA MUDA JANTAN BETINA LAKI2 POMPUAN PAKCIK MAKCIK USTAZ USTAZAH LEBAI IMAM MUFTI SEKALIAN TERMASUK ANAK BINI CUCU CICIT IPAR DUAI MENANTU MENTUA SEMUA TAHU AKAN MAKNA PERKATAAN 'LIWAT' TU.

Itulah JASA BAKTI si Mahafiraun semasa hayatnya semasa jadi pemimpin negara secara KUKUBESI ...... secara PENYANGAK secara PENYAMUN.

2009 November 17 05:44

No comments:

Post a Comment